IT Service Desk munkatárs

"Velem együtt több, mint 1100 informatikus és mérnök gondolja úgy, hogy az evosoft csapatában van a helyünk. Budapesten, Miskolcon és Szegeden dolgozunk, olyan szoftvereket írunk, amelyek avatatlan szem számára sokszor láthatatlanul, de mégis - alapjaiban határozzák meg az életünket.

A mi szoftvereinkkel találkozhatsz a legnagyobb orvostechnikai berendezésekben, számtalan vasútvonalon, a legnagyobb autógyárak automatizálási rendszereit is a mi kódunk mozgatja, sőt már az elektromos autókban is ott vagyunk. Az ipar szinte minden területén fut olyan program, amelyet én vagy a kollégáim teszteltek, fejlesztettek. Az evosoft, teljes nevén az evosoft Hungary Kft. 3 fővel indult, több mint 20 évvel ezelőtt. Mára több, mint 1100-an vagyunk és tovább bővülünk - tarts Te is velünk!"

Budapesti irodánkba dinamikusan növekvő csapatunkhoz keresünk új kollégát az alábbi pozícióba:

 

IT Helpdesk támogató munkatárs

Mi, az IT-n az összes evosoft-os dolgozó informatikai támogatásáért felelünk. Most kis csapatunk bővítésére keressük új kollégánkat. Ha szeretsz az embereken segíteni, tudod, mi az a hibajegy, bírod a pörgést, láttál már számítógépet belülről, akkor nálunk a helyed. Az IT Helpdesk csapat részeként te találkozol először a felhasználók igényeivel és és problémáival. Fő feladatot ezeket megoldani illetve a megfelelő csoportok felé eszkalálni.

Fiatalos, vidám csapatunkban állandóan változó kihívásokkal teheted próbára tudásod:

 

Feladatok:

  • Az evosoft dolgozóina (elsősorban szoftverfejlesztők) igény-, incidens-, és probléma kezelése, és ezek koordinálása csoporton belül személyesen, írásban és telefonon

  • Ticketrendszer kezelése

  • IT központi beszerzések segítése

  • HW igények kiszolgálásához szükséges készletgazdálkodás

  • Windows kliensek alapvető hibáinak elhárítása

  • Active Directory user és computer objektum adminisztráció

  • Változó munkabeosztás vállalás (Munkarend: 8 - 18 óráig tartó időszakban, napi 8 órás munkavégzés)

  • Szoros együttműködés a többi ágazattal, a 2nd level supporttal

 

Elvárások:

  • Szakközépiskola vagy magasabb szintű iskolai végzettség (műszaki, Informatikai OKJ vagy diploma) 

  • Aktív, középfokú angol nyelvismeret (szóban és írásban)

  • min. 3 év Service Desk tapasztalat

  • Hardware alapismeretek

  • PKI infrastruktúra

  • Hálózati alapismeretek

  • Windows ismeretek (2012; 2008/2008R2; 8.1.; 7)

  • Csapatjátékos

 

Elvárás a szakmai ismereteken felül:

  • Kiemelkedő kommunikációs- és konfliktus kezelési készség (a felhasználók korrekt tájékoztatása)

  • Együttműködési készség

  • Analitikus gondolkodás
  • Tanulásra való hajlandóság

  • Ügyfélorientáltság

  • Jó tervezési és szervezési készség

  • Monotonitástűrés

  • Terhelhetőség

Jelentkezéshez kattints a következő linkre: https://karrier.evosoft.hu/register

További kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal a +36 30 548 9994 telefonszámon.

Jelentkezés

új vagyok itt ... ... már regisztráltam
REGISZTRÁCIÓ

Bejelentkezés