Application Service Desk Support (KA161123SZP)

„Velem együtt most több mint 1100 informatikus és mérnök gondolja úgy, hogy az evosoft csapatában van a helyünk. Budapesten, Miskolcon és Szegeden dolgozunk, olyan szoftvereket írunk, amelyek avatatlan szem számára sokszor láthatatlanul, de mégis - alapjaiban határozzák meg az életünket.

A mi szoftvereinkkel találkozhatsz a legnagyobb orvostechnikai berendezésekben, számtalan vasútvonalon, a legnagyobb autógyárak automatizálási rendszereit is a mi kódunk mozgatja, sőt már az elektromos autókban is ott vagyunk. Az ipar szinte minden területén fut olyan program, amelyet én vagy a kollégáim teszteltek, fejlesztettek. Az evosoft, teljes nevén az evosoft Hungary Kft. 3 fővel indult több, mint 20 évvel ezelőtt. Mára közel 1100-an vagyunk, és tovább bővülünk - tarts Te is velünk!

Tudom, hogy nehéz döntés előtt állsz, de hadd segítsek: nézz rá a honlapunkra, rögtön a címlap jobb oldalán (mobilról nézve alul) találsz két videót. Ezeket mi készítettük, rólunk szólnak, nézd meg őket!"

 

 

Budapesti irodánkba, IT üzemeltetési területre, alkalmazásüzemeltetői csapatba keresünk új kollégát

Application Service Desk Support (üzemeltetés)

munkakörbe.

Szeretnél különböző konfigurációkezelő rendszereket megismerni és üzemeltetni?

Szeretnél részt venni Európa legnagyobb TFS rendszerének üzemeltetésében is?

Szeretnél egy nemzetközi, energikus csapat tagja lenni?

Feladatok:

  • A cégcsoporton belüli felhasználók (IT munkakörben dolgozó kollégák) részére az általunk üzemeltetett rendszerekkel kapcsolatos problémák kezelése szóban és írásban angol, valamint német nyelven
  • A feladatok rögzítése, feldolgozása, nyomon követése a ticket rendszerben
  • A helyben dolgozó 2nd level csapatokkal való szoros együttműködés, közös problémamegoldásban való aktív részvétel
  • Munkautasitások alapján az üzemeltetett rendszerekben egyszerűbb feladatok megoldása, rendszeres feladatok elvégzése
  • Javítási ötletek kidolgozása a folyamatokhoz kapcsolodóan
  • Knowledge-base folyamatos bővítése, tudásmegosztás a csapattagokkal

Elvárások:

  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • Angol és német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Magabiztos számítástechnikai ismeretek
  • Precizitás
  • Monotonítástűrés
  • Tanulási hajlandóság
  • Jó logikai készség
  • A későbbiekben egyedi munkarend vállalása (hétköznap 4-22h, napi 8 óra munkavégzés beosztás szerint)

Előnyök:

  • Támogatói területen szerzett munkatapasztalat
  • ECDL vizsga
  • ITIL/MOF vizsga

Amit kínálunk:

  • Kihívásokkal teli feladatokon dolgozhatsz
  • Betanulhatsz tapasztalt kollégák mellett
  • Fiatal, dinamikusan fejlődő csapat része lehetsz
  • Kellemes munkakörnyezetben és biztos munkahelyen dolgozhatsz
  • Lehetőséget kaphatsz nemzetközi tapasztalatszerzésre
  • Vonzó juttatási csomagot ajánlunk neked
  • Továbbképzéseken vehetsz részt

 

 

 

Jelentkezz az alábbi linkre kattintva: https://karrier.evosoft.hu/register

 

További kérdés esetén, fordulj hozzánk bizalommal a következő telefonszámon: +36 70 399-9127

Jelentkezés

új vagyok itt ... ... már regisztráltam
REGISZTRÁCIÓ

Bejelentkezés