IT Helpdesk támogató munkatárs (KA20181209LÁ)
"Velem együtt több, mint 1600 informatikus és mérnök gondolja úgy, hogy az evosoft csapatában van a helyünk. Budapesten, Miskolcon és Szegeden dolgozunk, olyan szoftvereket írunk, amelyek avatatlan szem számára sokszor láthatatlanul, de mégis - alapjaiban határozzák meg az életünket.
A mi szoftvereinkkel találkozhatsz a legnagyobb orvostechnikai berendezésekben, számtalan vasútvonalon, a legnagyobb autógyárak automatizálási rendszereit is a mi kódunk mozgatja, sőt már az elektromos autókban is ott vagyunk. Az ipar szinte minden területén fut olyan program, amelyet én vagy a kollégáim teszteltek, fejlesztettek. Az evosoft, teljes nevén az evosoft Hungary Kft. 3 fővel indult, több mint 20 évvel ezelőtt. Mára több, mint 1600-an vagyunk és tovább bővülünk - tarts Te is velünk!
Tudom, hogy nehéz döntés előtt állsz, de hadd segítsek: nézz rá a honlapunkra, rögtön a címlap jobb oldalán (mobilról nézve alul) találsz két videót. Ezeket mi készítettük, rólunk szólnak, nézd meg őket!"
Budapesti irodánkba dinamikusan növekvő csapatunkhoz keresünk új kollégát az alábbi pozícióba:
IT Helpdesk támogató munkatárs
Feladatok:
- Felhasználók (elsősorban szoftverfejlesztők) igény-, incidens, és probléma kezelése és koordinálása csapaton belül személyesen írásban és telefonon.
- IT központi beszerzések támogatása
- HW igények kiszolgálásához szükséges készletgazdálkodás
- Windows kliens alapvető hibáinak elhárítása
- Active Directory user és computer objektum adminisztráció
Elvárások:
- Szakközépiskola vagy magasabb szintű iskolai végzettség/Műszaki, Informatikai: OKJ képzés vagy magasabb szakmai végzettség
- Aktív, középfokú angol nyelvismeret (szóban és írásban)
- min. 1 év Service Desk tapasztalat
- Hardware alapismeretek
- Hálózati alapismeretek
- Windows ismeretek (10 ; 7)
Elvárás a szakmai ismereteken felül:
- Kiemelkedő kommunikációs készség
- Együttműködési készség
- Kiemelkedő konfliktus kezelési készség
- Empátia
- Analitikus gondolkodás
- Tanulásra való hajlandóság
- Terhelhetőség
- Ügyfél orientáltság
- Jó tervezési és szervezési készség
- Határozottság
Előny:
- ITIL vagy MOF alapú működési modell ismerete
- Készletgazdálkodási ismeret vagy tapasztalat
- IT beszerzésekben szerzett jártasság
Amit kínálunk:
- Kellemes munkakörnyezet és biztos munkahelyen
- Versenyképes jövedelem
- Cafetéria
- Szakmai- és nyelvi képzések
Jelentkezés
új vagyok itt ... | ... már regisztráltam |
REGISZTRÁCIÓ |